Jasmine adreliusm,min bästavän
Du är grym min vän. Du är som solen inom mej,du lyser upp en mörk väg som kallas enkel fast alltid varit svår för mej.Du och jag lever en värld full med magi som gör oss till det vi är tillsammans.Du finns alltid inom mej som jag aldrig någonsin tänker låta försvinna,du är mitt hopp&tro. När du berättar något så lyssnar jag,varje gång du gråter så fångar jag lira efter lira,varje gång du faller eller kommer i obalans så tar jag emot dej så gott jag kan.Du är min ängel som kom och visade mej den enkla vägen som länge har varit mörk och svår för mej.Du ska veta vad du betyder för mej. Du har förändrat mitt liv på ett bra sätt, du är som en blomma som jag plocka,du blomma ut och gave mej energi. När du tar min hand så vet jag att ingen/inget kan sära på oss.När du kalla mej bästavän det var då jag förstod att det var du som pusselbiten som fattades.nu är du på plats och där för blir du ..i mitt hjärta.Alla minnen vi har dom är inte alls många men helt jävla underbara,allt vi har gjort.varje steg du tar,så går jag sakta bakom dej.jag älskar dej gumman glöm aldring det.du är min bästavän och det förblir du
för all framtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback