Planerar för fulla bullar (y)

Jaha , så va julen nästan här , o så småning om Nyårsafton oxå .
Julia & jah planarar jäävligt mkt redan ;)
Julbord den 17 Dec . mä min familj o släkt . O julia hänger mä (:
Förmodligen Julbord den 26 (?) Dec. oxå mä hennes familj o släkt . Jah hänkar på !
Nyårsafton längtar man juh mest te såklart. Shiet ! Då händer dä grejer vettu ;)
Julia o jah ska självklart spendera den tsm .
Vi längtar som faen o har drf börjat planera så mkt redan nu xd
Hur den ska vara då alltså mä kläder frisyr m.m  !
Riktigt kul ska're bli (: Älskar dej riktigt mkt baby :*
Aja , sitter just nu iaf o snackar mä min saknade och älskade bror Chrille från Gävle ! Gud så mysig han äe .
Han får mej på bra på humör ! Även om vi inte alltid säger så mkt jämt xd Men bara veta att han finns precis intill via skype gör att jah känner mej trygg o säker. Alltid får han mej skratta o le , o känna mej älskad på riktigt.
En finare kille får man leta ihjäl sej efter nästan .
Dä finns ingen som du , din humor o din charm <3 Du äe bäst (:
Älskar dej Sjukt min fina bror  :*
Nu Äre nog dax för att röka en sista cigg innan man ska sova . Lägga på mä Chrille o tare lugnt o bara tänka .
Usch. Tkr inte om att vara ensam . Helt ensam . Inget ljud runt omkring. Då kmr bara tankarna upp. Läskiga tankar som får mej vilja spy :s
"Jah saknar oxå min Barbie som äe i AU :( Långt kvar te hon kmr hem.. Attansrabarber :/ Love u iaf:*:*"

Ska bjuda på en fin bild på Riktigt på Christoffer , Julia , barbie o såklart mej själv  då! Hörs da bloggen o mina vänner!
Godnattt Sverige , vi synes o höres.
Julia Parksjö :D <3
Christoffer Ohlsson Westerberg :* <3
Jennifer BARBIE Tillgren :D <3
"gammal" Bild på Jasmine Adrelius! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback