Glitter,ljus&skratt! Sena mörka nätter <3

Yeah ! En riktigt gammal bild.
Jahahapp !
Då var det första advent , upp med julstjärnan imorgon under dagen, advent ljusstaken ska ju oxå ställas i fönstret såklart osv osv.
Själva julen isej bryr jag mej inte riktigt om .
Inget jag längtar till speciellt mycket faktiskt.
Men tiden mellan 1 advent och framåt till alls ska bort igen , är så sjukt mysig !
Jag älskar glittret och dom alla olika fina lysen som man ser vart man än vänder sej om :')
Gissa om jag ska försöka pynta mina rum :D
Trevligt trevligt !
Men snön skulle däremot kunna få komma nu.. Allt blir så mycket finare !
Men aja , nu har jag inget speciellt för mej .
Klockan är mycket ,och jag har lust med att pynta hela hemmet och typ storstad och plocka på rummet :s
Inte okey ! Inte okey..
Vad ska man göra nu då ?
Wääääh, dö långa natt.
Är för pigg för att kunna sova oxå.
Vaknade upp runt 22 ? ..
Segt bro !
Puss och kram
Kör på en gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback