Från och med nu .

Jag tänker inte lyssna på dej .
Jag tänker stänga dej ute.
Du har fått din uppmärksamhet nu.
Nu ger jag lite mer till han andra.
Jag behöver han.Så som han behöver mej ?
Jag river Upp massa sår nu.. Ja..
Men .. Han får mej le och längta <3
Är det om ett halv år ungefär som mitt liv verkligen börjar ?
Det är nu det börja ske saker. Det var på tiden.
Trött på allt gammalt.
Aja , det som händer nu ..
Sitter i soffan med mamma o glor på tv lite då och då .
Vi ska snart åka och handla tror jag, och posta Julias saker som hon glömt här.
Jag känner mej på dåligt humör nu oxå . Lite tjurig och halvt som halvt trött.
Och så har jag så många önskningar .
*Mer pengar.
*Jag vill träffa min pappa NU  & flytta te Australien . Inte vänta ett halvår till..
*Jag ha nya vänner.
*Jag vill samtidigt flytta till Gävle.
Men ändå ..
Och just nu sitter jag skriker på min cpstörda mamma. STICK DÅ !
HEJDÅ HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback