Det går åt helvete med allt.

Jag börjar plågas nu .
Förfan.
Nu barbie.. nu måste du hem.
Nu behöver jag dej .
Sticker du en gång till så här länge, springer jag seriöst efter.
Men jag kommer aldrig kunna springa i fatt, eller knappt ens börja springa.
För jag är livrädd , och har fastnat här..
Jag har äntligen testat nya vägar. Men dom tycks heller aldrig ta slut.
Jag kan inte öppna mej om denna känsla.
För någon. Inte för dej . Inte ens dej.. Och inte dej..
Jag har försökt att tänka bort det på alla sätt..
Men . fan . Det här håller inte längre.
Jag har känt mej så stark på senaste.
Men nu går inte det längre.
Jag är på väg att ge upp nu .
Och det är fan inte okej !
Men hur mycket jag försöker intala mej om det jag redan vet om , så funkar det inte!
Jag lyssnar lixom inte.
Jag känner mej så död.
Så ensam.
Så ..
Så aa exakt.
Så vadå?
Vad är jag nu ?
Existerar jag ens där ute ?
Faaaaaan.. Det här får inte hända.
Jah mår inte bra inombords utav detta.
Men jag måste fan kämpa emot.
Men kommer det verkligen bli bättre utav det ?
Huuuuh , jag dööööööööööööööööööööööör ! Om jag nu inte redan är det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback