Me and my own world.

Dålig med bloggandet nu senaste , jo jag vet.
Men till det bra som hänt och kommer hända !
Barbie kom ju hem i Fredags !
KALASBRA VERKLIGEN !  Att du t.o.m fick glädjetårar när hon kramade mej på stan , fyfan vad jag älskar dej xd :')<3
Fick oxå ett Iphone skal , ett armband och så löshåret hon köpte te mej ! :)
Asbra !
Sovit med henne hela helgen , och vart med ett gäng sköna människor oxå lite här och var !
Igår på kvällen vart det lite fart på helgen oxå.
Så jag och Barbie sov bort halva dagen idag då.
Men det är okej tycker jag.
Tidigare på Lördagen firade vi min mamma lite snabbt innan vi drog ut.
Ikväll så vart det filmkväll/tv-tittning med Angelica och hennes kille? :D
Astrevligt ! (:
Jaja !
På tisdag ska vi på Julbord äntligen :)
Ska bli kul !
Just nu väntar jag iaf på att Chrille ska logga in på skajp och snacka med mej lite innan jag ska sova.
Så han får tamefan skynda sej ;o
pussN då ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback