We could be together forever!

Woooooow :')
Du lyser upp min himmel som den vackraste stjärna !
Bby , det äe ngt du måste veta ! Utan dej vid sidan om mej kan jah inte leva . <3
Det har jah märkt mä tiden , men jah inbillar mej på nytt varje gång att jah kan det , bara för att jah ibland inte vill ha ngt mä dej att göra ..
Jah förlorade mej själv , jah förlorade allt jah hade. Jah grääät ..
Jah vela bara krypa ner i sängen..
Jah förlorade mina fighter..
Jah föll isär helt.
Du krossade mitt hjärta.. Ellä var det jah själv som gjorde dä ? ..
Men du lyckas alltid laga det.. Du (L) åh ! Ditt speciella du.. Jah blir galen . <3
Nej ..Jah äe inte svag . Det äe helt enkelt du som har det .. Det speciella inom dej . Fyfan för dej , jah älskar dej!!(L)
VI klarar allt tsm , hur jobbigt det än äe Ibl. Tsm äe vi ETT <3 O vi äe oslagbara (Y)
Jah vill hata dej vissa dagar.. Men älskar dej bara mer o mer . <3
Vi ska få de som förut.. Det kan jah lova <3
Men jah får inte ha för höga förväntningar själv bara ..
J.W - J.A §
Chaaa!!!!!!! //JasmineAdrelius (Y)
Ps ! Ser ni att mina ögon ler på bilden ? :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback